Mirrors Edge
Vaším úkolem v každém levelu je
co nejrychleji a nejstylověji dostat na místo určení. .
Během levelu přitom dojde i na střet s vojáky, proti nimž se budete
bránit jedině matrixovskou sérií kopanců a ručních chvatů. A kdyby šlo
opravdu do tuhého, pak tu samozřejmě vždycky bude možnost sebrat pušku
(nejsnáze asi tím, že ji nepříteli vyrvete z rukou), ale tím se hrdinka
připraví o svoje výjimečné běžecké a další dovednosti. Se zbraní v ruce
si neužijete ani rychlého běhu, ani skákání, proto nejspíš půjde
skutečně jen o poslední východisko.
Centrálním bodem hratelnosti
se stane snaha o udržení souvislého pohybu, protože při narušení
plynulosti můžete zavrávorat nebo někam spadnout. Potenciální trasy
prostředím (i předměty) budou barevně indikovány, včetně těch
znamenajících jistou smrt. Při přiběhnutí k metr vysoké zdi, v jiných
hrách nepřekonatelné překážce, bude záviset na vaší rychlosti. Od té se
odvíjí, jestli zeď překonáte nebo nikoli, a rovněž se z ní určuje,
kolik máte tzv. reakčního času. Aneb zpomaleného módu, který usnadní
složité pohyby vykonávané v řetězcích. Mimoto vás tahle funkce může
zachránit, když se ocitnete např. na okraji střechy..."
Náhledy fotografií ze složky screenshots Mirrors Edge